Kolla upp vilket ord som helst, t.ex. sex:
 
1.
to be shot
dat punk ass motherfucker just got clapped
av crip 4 november 2003
 
2.
An ugly girl/guy - so ugly he/she needs to be clapped (physically).
Me: "Did you see James making out with that girl?"
You: "Yeah, but she was clapped though!"
av chinese_model89 27 september 2010
 
3.
Ta be popped or in white people terms shot
Got a gat in mah lap incase dat nigga gotta get clapped
av Levar 13 juli 2006
 
4.
Ugly
Keith: Ay wat the f*ck is dat walkin down da street???

Brandon: LOL I dont know but shorty clapped !
av e-blockcrazy 1 september 2008
 
5.
Getting Clapped- meaning you received a shot/vaccine from a doctor or physician for an Bacterial STD like chlamydia and Gonorrhea
Friend:Hey Frankie bro i heard your ass got clapped.
Frankie: Yea bro know i gotta go tell laquisha (girlfriend) she might have the Std
Friend:She gon whoop you as dude

Frankie: Shut yo ugly ass up Fr fr
Friend: Im just saying you know how black bitches be
Frankie: Fr dont stunt. Aint that the truth but anyway bro i gots to go
Friend: aha. ight see ya cuz
av The midnight nigga 26 maj 2014
 
6.
A State of Highness and Euphoria, Reached after the use of drugs such as marijuana. When "Clapped" simple tasks turn into feats almost impossible to accomplish.
John: Damn Whats wrong with Matt. His eyes are red as a devils dick.
Jamal: Yea He Just took a Blunt to the Face. This nigga is Clapped out of his mind!
John:Word.
av lyin' King 3 december 2010
 
7.
to get hit or punched
damn you got clapped, i told you not to fight that big ass nigga
av KDMG 6 mars 2008