Kolla upp vilket ord som helst, t.ex. thot:
 
1.
Pussy. Literally
Hamza gets ton of kife. vagina
av Uziman4kife 6 februari 2013
 
2.
Steal, rob, take, swipe. See Kifed, Kifing.
I was going to kife her sunglasses, but took her wallet instead.
av noyoucrazydutch 30 mars 2004
 
3.
Complete and utter crap
that modular scarfoses is kife
av tnesia 17 april 2004
 
4.
Something that is gross or shitty
that chick is really kife, i can't believe you licked her asshole

that nickelback concert was kife, why did we even go

that bong hit was totally kife, im gonna puke

av andy sanchez32 19 februari 2009
 
5.
To kife means to steal or jack someone else's stuff.
My ex kifed all my cd's when she moved out.
av Misaacs 23 maj 2007
 
6.
the word to use for anything negative. putting words like gay, dumb, fucking stupid all into one word.
bob- "did you go see that movie last night?"

fred- " yeah, don't go watch it... it's Kife!"
av harviedo 18 november 2007
 
7.
A sharp vagina - usually crusted-over and filled with scabs.
1: "I heard Christine has a kife dude."
2: "Damn, now that I know she has a crust-filled, flaky snatch I don't want any part of that."
av Kife Bacon 30 januari 2012